niedziela, 31 sierpnia 2008

31 sierpnia Blog Day - Dzień Blogu

Dziś blogowicze mają swoje święto. Tradycją tego dnia jest polecenie pięciu blogów, nie związanych tematycznie z własną dziedziną, które się czyta. Sęk w tym, że czytam li tylko blogi książkowe. Tak więc siłą rzeczy muszę się ograniczyć tylko do nich. Zaglądam na wszystkie, które mam w zakładkach. Zwrócić uwagę muszę jednak na blog prowincjonalnej nauczycielki, dzięki której bardziej zajęłam się swoim blogiem i poznałam świat książkowych blogów. Bardzo lubię również czytelnię, miasto książek, blog chihiro oraz bibliomanię.
Zaglądam jednak chętnie na każdy z zakładkowych blogów i dziękuję wam, że je piszecie. Bez was brakowałoby mi codziennego rytuału przeglądania blogów - jednoznacznego dla mnie niemal z codzienną prasówką. Happy Blog Day!

2 komentarze:

  1. Anonimowy7:05 AM

    Przegapiłam swoje święto:))) Też lubię zaglądać do podanych przez Ciebie blogów- a u Ciebie wiem, że zawsze znajdę cosik ciekawego o książkach niemieckich. Odkryłam Twój blog niedawno i cieszę się, że jesteś- ja, z tego względu, że jestem prowincjonalną nauczycielką, mam do nowości niemieckich dostęp ograniczony- niestety.....Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:07 PM

    Magst nicht auch mal auf deutsh bloggen? ;)
    Da bin ich mal verlinkt und kan nicht mal lesen was da steht!!

    OdpowiedzUsuń