poniedziałek, 12 października 2009

Recenzji dziś nie będzie

Czytam "Göstę Berlinga" i coś czuję, że potrwa to bardzo długo, bo ledwo zmęczyłam (w dosłownym tego słowa znaczeniu) 50 stron. Mam jeszcze tylko 350:) Skutecznie odrywa mnie od czytania nowiutka dostawa czasopism czyli DF i WO prosto z Polski.
Zamawiając na amazonie książki na prezenty, chciałam kupić "Sercątko" najnowszej noblistki - każda z jej książek ma termin dostawy 4-6 tygodni!! Poszaleli wszyscy, będę musiała poczekać na dodruki. "Gösta Berling" mi czekania nie umili....

3 komentarze:

  1. A to dobre "recenzji dziś nie bedzie"!Chyba powinnam tak napisać po skończeniu "Starych diabłów" Amisa - myślałam, że masz to co ja, że przeczytałaś tak drętwą książkę, że nawet słowa krytyki nie przychodzą do glowy. A tu masz! Pozostaje mi życzyć Ci udanej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9:35 PM

    A ja dzisiaj odebralam z biblioteki "Atemschaukel" ;)

    bluejanet

    OdpowiedzUsuń
  3. Moni dziękuję!

    Blujanet ciekawam wrażeń, ja do biblioteki już nie mam sił dojść.

    OdpowiedzUsuń