piątek, 24 czerwca 2011

Stosikowe losowanie - runda 7/11

Zapraszam do zgłaszania się do rundy 7. Pary rozlosuję 1 lipca.
Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.
2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.
3. Wylosowaną książkę należe przeczytać do końca miesiąca.
4. Mile widziana recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.
5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach u góry strony.
6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną częścią cyklu, można zacząć czytanie od pierwszego tomu.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaną liczbą książek w stosie.

7 komentarzy:

  1. Ja, ja ;) W stosie 54 książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział. W stosie mam 66 książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglaszam sie! Stos liczy 147 pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. w stosie- powiedzmy, że 160.
    2 poprzednie wciąz w czytaniu, jak skończę, lub zdecyduję się porzucić, to coś napiszę:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. W stosie 44 pozycje. I ani grama więcej... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja, jeszcze ja :)

    W stosie - 112 -uff, kiedy to zmaleje??? ;)

    OdpowiedzUsuń