piątek, 1 marca 2013

Stosikowe losowanie 3/13


Mania czytania wybiera numer książki dla Anne18 (w stosie 17 książek) - 8
Anne18 wybiera numer książki dla Paidei (w stosie 44 książki) - 8
Paideia wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 615 książek) - 222
ZwL wybiera numer książki dla Anny (w stosie 159 książek) - 133
Anna wybiera numer książki dla Izy (w stosie 97 książek) - 63
Iza wybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 135 książek) - 22
Karto_flana wybiera numer książki dla Bujaczka (w stosie 300  książek) - 126
Bujaczek wybiera numer książki dla Manii czytania (w stosie 134 książki) - 88
Mania czytania wybiera numer książki dla Gucimal - 6

Proszę o podawanie w komentarzu wybranego numeru oraz tytułu wylosowanej książki a po przeczytaniu linka do recenzji. Efekty stosikowego czytania można znaleźć w zakładce z boku strony.

UWAGA: na przeczytanie wylosowanej książki mamy czas do 31 marca.

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dobra, przepraszam, byłam pewna, że się zgłosiłam ;) Trudno ;)

      Usuń
    2. jesteś na końcu.

      Usuń
  2. Bujaczku a zgłaszałaś się? Jeśli przeoczyłam przepraszam, zaraz naprawię błąd, tylko proszę podaj ksiązki w stosie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie teraz wyłapałam, że przegapiłam zgłoszenie :(

      Usuń
    2. Ale jeśli wybaczysz mi gapiostwo i pozwolisz dołączyć w marcu to w stosie mam 300 książek ;)

      Usuń
  3. Anno: 133 dla Ciebie:) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dla ZwL wybieram numer... 222 :) przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ten okrągły numer ukrywa Pamiętniki madame de Genlis:)

      Usuń
  5. To ja ManiCzytania wybieram książkę numer 88 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla kartoflanej 22
      potem sprawdzę, co mi Ania wylosowała:).

      Usuń
    2. Orhan Pamuk - Other Colours.
      Długo się nie naczekała, bo od zeszłej sobotyPPPP

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. U mnie "Historia z chmury" litewskiego pisarza, którego kompletnie nie znam. Pamiętam jedno nieudane podejście do tej książki. Może tym razem się uda... :)

      Usuń
  7. Dla Anne - ósemeczka :)

    A mnie Bujaczek wylosowała jedną z "mioteł" - "Miłość na marginesie" - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie tym razem Nora Roberts i "Prawo Krwi".

      Usuń
  8. Wybieram dla bujaczka 126. Milej lektury!
    Tu moja recenzja z lutego:
    http://omoimczytaniu.blox.pl/2013/02/Elizabeth-Flock-Emma-i-ja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod numerem 126 kryła się książeczka dla dzieci ;)
      "Magic Molly. Tajemniczy kucyk" Holly Webb

      A tu recenzja ;)
      http://zapatrzonawksiazki.blogspot.com/2013/06/zagubiony-jednorozec.html

      Usuń
  9. Podobnie, jak Bujaczek byłam pewna, że się zgłaszałam, a jak widać przegapiłam :( Trudno za gapiostwo się płaci. Sama sobie coś wylosuję z przepastnego zbioru 105 nieprzeczytanych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci mogę wylosować :) Np. szósteczkę :)

      Usuń
    2. Guciu przykro mi, następnym razem maile do was powysyłam:)

      Usuń
  10. Dziękuję bardzo :) Trafiło na książkę Hamlet w stanie spoczynku (czeka już jakiś czas na swoją kolej).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo proszę :) Było mi bardzo miło :)

      Usuń
    2. Dzięki za dopisanie do listy gapowiczki. Teraz wypatruję, aby nie przegapić :) A tu recenzja z marca http://guciamal.blogspot.com/2013/03/hamlet-w-stanie-spoczynku-gabriel.html

      Usuń
  11. Zaległość wrześniowa: http://www.zacofany-w-lekturze.pl/2013/03/isc-nie-ustawac.html

    OdpowiedzUsuń
  12. 22- Tony Parsons "Za moje dziecko"

    OdpowiedzUsuń