sobota, 25 maja 2013

Stosikowe losowanie 6/2013

Zapraszam do zgłaszania się do rundy majowej! Pary rozlosuję 1 czerwca, czas na przeczytanie książki mamy do końca miesiąca.



Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.

2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.

3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.

4. Mile widziana jest recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.

5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach z boku strony.

6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną z cyklu, można przeczytać pierwszy tom.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaniem liczby książek w stosie. 

13 komentarzy:

  1. Tym razem zupełnie bez wyrzutów sumienia, bo nadrobiłem część zaległości:) 645, matko kochana:PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Mnie została już tylko jedna zaległość, z zeszłego roku. Właśnie kończę słuchać zaległości sprzed dwóch lat:)

      Usuń
    2. No to nie jest ze mną tak najgorzej:)

      Usuń
  2. Zgłaszam się w stosiku 33 książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się:)
    Stos: 9 książek

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba policzę swoje książki nieprzeczytane, ale na pewno nie przebiję Zacofanego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to można co najwyżej osikowym kołkiem przebić, żebym przestał przygarniać kolejne książki:P

      Usuń
  5. Po cichu przycupnę i zgłoszę swój udział ;)W czerwcu nadrobię zaległości, obiecuję. Mam przeczytane książki, ale z opiniami już trudniej...

    Teraz w stosie około 300 książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W stosie 103 książki. No i zaległości żadnych w tym wyzwaniu, bo tak w ogóle to kilka jest, ale idzie ku lepszemu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba tylko po to, żeby dobić do tradycyjnej cyfry określającej stan moich zaległości (chwilowo trzy, a ostatnio zawsze miałam cztery), Nie mam siły i czasu dalej inwentaryzować, więc w tym miesiącu jedyne 234:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze ja- 140 sztuk. Stos mial byc mniejszy, ale po urlopie przybylo ksiazek...

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzutem na taśmę - mam nadzieję - zapisuję się do losowania. Na liście 40 książek. Dzięki Anno za przypomnienie, strasznie Zabiegany ten maj i nawet nie zorientowałam się, że to już ostatnie jego dni... :)

    OdpowiedzUsuń