środa, 27 listopada 2013

Stosikowe losowanie 12/13


Zapraszam do zgłaszania się do rundy wrześniowej! Pary rozlosuję 1 grudnia, czas na przeczytanie książki mamy do końca miesiąca.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.

2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.

3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.

4. Mile widziana jest recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.

5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach z boku strony.

6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną z cyklu, można przeczytać pierwszy tom.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaniem liczby książek w stosie. 

6 komentarzy:

  1. Jestem tak potwornie do tyłu, że jeden tytuł dodatkowo nie robi różnicy. 687 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się z stosie 16 książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze dawno nie liczylam. Powiedzmy, ze 130. Poprzednio mialam opowiadania Mai Porczynskiej "Blizej, niz myslisz"

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. W stosie 64 książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś tam nadrobiłam, choć ciągle nie jestem na bieżąco i niczego nie opisałam:( Ale co mi tam! A w stosie 290.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zostały dwie zaległości do opisania, zgłaszam się w stosie 105 książek

    OdpowiedzUsuń