poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Stosikowe losowanie 9/14


Zapraszam do zgłaszania się do rundy wrześniowej! Pary rozlosuję 1 września, czas na przeczytanie książek mamy każdorazowo do końca miesiąca.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.

2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.

3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.

4. Mile widziana jest recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.

5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach z boku strony.

6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną z cyklu, można przeczytać pierwszy tom.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaniem liczby książek w stosie.

8 komentarzy:

  1. W stosie 135 książek. Sierpniowa przeczytana, jeszcze tylko muszę coś napisać na jej temat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni raz, jeśli nie uda mi się napisać dwóch zaległych tekstów. 770.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, już?? Nawet nie zauważyłam, kiedy sierpień zleciał... 113 w stosie, a z sierpniową spróbuję się wyrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrobiłam się :-) http://lubimyczytac.pl/ksiazka/130041/piesn-imion/opinia/16806773#opinia16806773

      Usuń
  4. Ha! A ja w sierpniu nadrobiłam. Tylko 12! Ale co tam zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja się zgłaszam - 135

    OdpowiedzUsuń
  6. sierpniowa recenzja http://guciamal.blogspot.com/2014/08/tylko-ja-sama-roma-ligocka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle, ze ok. 135. Tutaj recenzja lipcowa:
    http://omoimczytaniu.blox.pl/2014/08/Henryk-Worcell-Zaklete-rewiry.html
    A sierpniu byla ksiazka "Mimo wszystko" Moniki Sawickiej, moze nawet zdarze doczytac ;)

    OdpowiedzUsuń