czwartek, 1 października 2015

Stosikowe losowanie 10/15 - pary

ZwL wybiera numer książki dla Marianny (w stosie 118 książek) -66
Marianna wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie książki od 21 do 30) - 22
Maniaczytania wybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 105 książek) - 77
Karto_flana wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 106 książek) - 67
Guciamal wybiera numer książki dla Anny (w stosie 95 książek) - 44
Anna wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 892 książki) - 333

12 komentarzy:

  1. Jaki okrąglutki numer, pojęcia nie mam, co to - sprawdzę wieczorem :)
    Dla Marianny też okrągłe 66 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karin, córka Monsa Waltariego, podejście drugie :)

      Usuń
    2. Ja nie zmogłam :(

      Usuń
    3. Ja za pierwszym razem doleciałem prawie do końca i wtedy się okazało, że w egzemplarzu brakuje ostatnich 30 stron. To się zniechęciłem :D

      Usuń
  2. Dla Anny niech będzie okrągło i patriotycznie :) 44

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak się do kartonu z książkami dokopię sprawdzę na co padło:)

      Usuń
  3. O la la, padło na Per Olov Enquist – “Wizyta królewskiego konsyliarza”, nie wiem zupełnie, co to i skąd to mam, ale cieszę się, że po polsku wreszcie! :-) A dla Maniiczytania w takim razie też okrągłe 22 ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marianno - padło na "Grę o tron" - może wreszcie się za to wezmę ;)

      Usuń
    2. O rany, to powodzenia! :D

      Usuń
  4. No to jak wszyscy na 'okrągło', to ja też - dla Karto_flanej - 77 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieram dla guciamal nr 67, milej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Padło na Wesele Figara, cieniutka książeczka, do której podchodziłam kilka razy i nie wiedzieć czemu nie dałam jej rady. Mam nadzieję, że teraz będzie inaczej.

    OdpowiedzUsuń