czwartek, 29 października 2009

Stosikowe losowanie runda 1

Do 1 rundy stosikowego losowania zgłosiły się:

Sara - 5 książek
Patrycja Antonina - 24 książki
A-arachne - 10 książek
Kalio - 78 książek
Anna - 30 książek
Maniaczytania - 60 książek

Do niedzieli, 1.11., czekam na dalsze zgłoszenia oraz na podanie liczby książek w aktualnym stosie.
W niedzielę wieczorem rozlosuję pary (chyba, że urodzę, wtedy losowanie przesunę na po), a wy wybierzecie numer książki do przeczytania dla partnerki. Proszę o podanie go w komentarzach. Można również pochwalić się jaki tytuł został dla nas wybrany.

Książkę należy przeczytać w ciągu 1 miesiąca.
Mile widziana recenzja.
Jeśli wylosowana książka jest jedną z cyklu, można (a nawet pewnie należy) zacząć czytać od pierwszego tomu.
Uczestnicy automatycznie przechodzą do drugiej rundy, którą za około miesiąc zaanonsuję na blogu.

Miłej zabawy i czekam na odzew!

18 komentarzy:

  1. Anonimowy12:06 AM

    Właściwie z chęcią wzięłabym udział. Jednak nie wiem, jak to zorganizować "praktycznie", bo właściwie nie mam instytucji stosików ;) U mnie są półki - recenzyjna, pożyczki, biblioteczna, własne itd. Może tym razem powinnam sobie darować, a na przyszłą rundę przygotować jakiś stosik...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkowo ja wszystkie książki podliczam ciurkiem:) No i jak?

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest 5...

    Też mam półki "pożyczone", "fachowe"... Ciekawe, jak inni segregują książki?
    Cieszę się, że mnie przycisnęłaś do murku, i jeszcze z tego, że poznam kolejną fajną osobę w blogowym światku - partnerkę. Mam zamiar zgłębić jej (jego?) bloga dogłębnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Saro bardzo się cieszę, ja również chętnie poznaję nowe blogi i blogerów.

    OdpowiedzUsuń
  5. no to strzelam- uprzedzam, że to jeszcze nie wszystkie, ale...
    78- to którą mam przeczytać???

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalio, dzięki, jak pisałam losowanie w niedzielę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7:04 PM

    Anna - podliczasz ciurkiem? Mozesz to rozwinac? Teraz bedzie o tyle ciezko, ze akurat dzisiaj wyjechalam poza Polske i wroce dopiero 12.11, wiec nie mam dostepu do swoich polek :/ Ale generalnie pomysl bardzo mi sie podoba i bede brala udzial zdecydowanie :) Zebym tylko nie przegapila naborow ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkowo zaczynam na jednej półce i lecę dalej na kolejnej. Ale wiesz możesz oszacować liczbę książek i wziąć udział w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja się zgłaszam, a jutro podam liczbę książek :)
    Czy tytuły też trzeba będzie podać???

    OdpowiedzUsuń
  10. Manioczytania - świetnie! Tytułów nie, tylko liczbę. Ewentualnie jak już Twoja książka zostanie wylosowana możesz podać tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10:59 PM

    Hm... ogolem ksiazek do przeczytania mam pewnie ponad 200, tylko nie wiem odkad zaczac i jaka przyjac 'trase' - jak ktos mi np. powie 112 ksiazka :P Musialabym to chyba jakos zaplanowac jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ksiazkowo to zastanów się i daj znać do niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra, potraktowałam to jako okazję do przeczytania równiez pozaczynanych a rzuconych w kąt (o ile zostaną wybrane ;) ) i podliczyłam wszystko, co mam do przeczytania - 60 sztuk - spisałam sobie na kartce, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. do kogo owy stos wysłać? napisac na blogu czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrycjo proszę podać tutaj ilość książek w stosie. Tak jak inne uczestniczki zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lepiej późno, niż wcale - niewiele - bo 10, ale lepiej w małych dawkach, tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Postanowiłam robić stosiki po 10 sztuk - tak, żeby nie narobić bałaganu (względnie uporządkować ten już istniejący). No bo wielkie liczby sprawiają przygnębiające wrażenie, przynajmniej na mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to brakuje nam tylko danych Patrycji, rozlosuję wieczorem później pary:)

    OdpowiedzUsuń