sobota, 25 września 2010

Stosikowe losowanie - runda 10

Zapraszam do zgłaszania się do rundy 10. Pary rozlosuję 1 października.

Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.
2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.
3. Wylosowaną książkę należy przeczytać do końca miesiąca.
4. Mile widziana recenzja, do której link proszę zamieścić na moim blogu.
5. Podsumwanie wszystkich rund wraz z linkami do recenzji zamieszczam tu.
6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną częścią cyklu, można zacząć czytanie od pierwszego tomu.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaną liczbą książek w stosie.

19 komentarzy:

  1. nikt się jeszcze nie zgłosił...?? Ja co prawda nie zdążyłam jeszcze przeczytać poprzedniej książki, ale mam zamiar jak najszybciej to nadrobić. Zgłaszam się z 42 książkami na pokładzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 42 książek w stosie i zgłaszam się. Książkę doczytam iii recenzję wystawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paideio jak widać jesteś pierwsza:) I recenzji z poprzedniego losowania malutko, zaledwie trzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, tym razem się zgłoszę, książek w stosie 13.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sie zglaszam! Pozycji- 112. Link do recenzji podawalam w poprzednim wpisie o stosikowym losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karto-flana twój link już jest w zbiorczym poście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się - w stosie 46 książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zgłaszam, książek w stosie 42. Zaległą recenzję opublikuję wkrótce. Mam małe zamieszanie we wrześniu. Oby październik taki nie był. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10:18 PM

    Bardzo jestem ciekawa co zostanie mi zadane do przeczytania :)jeszcze się nigdy zgłaszałam w stosiku 102 książki .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy8:55 PM

    Zgłaszam się. Książek w stosie - 30 (swoich nie dorzucam, niechże będą tylko te recenzyjne, bo byłoby ich 530, a nie wiem, kiedy mi zamontują półki i wygrzebię się ze stosów, więc nie chcę się bawić w liczenie w takiej sytuacji ;p).

    Książkę z tego miesiąca przeczytałam. Pewnie jutro pojawi się recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! Niech będzie... 100 książek :)

    A recenzję niedługo dodam, powolutku zaczytuję się w Austen.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się zgłaszam. 140 pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  13. recenzja do poprzedniej rundy est arrivee.
    http://filetyzizydora.blogspot.com/2010/09/zota-wolnosc-zofia-kossak.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, jeśli można. Z ostatniego mojego losowania książki nie przeczytałam i nie przeczytam. Jednak za bardzo boje się horrorów :(
    Książek w stosiku 19 - tak skromnie.
    Ps. mój nowy adres bloga po przeprowadzce http://toska82.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy2:54 PM

    Recenzja książki z aktualnego wyzwania :) http://ksiazkowo.wordpress.com/2010/09/27/kukulka-antonina-kozlowska/

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się zgłaszam tradycyjnie :)

    Książek w stosie, powiedzmy 70.

    OdpowiedzUsuń
  17. recenzja: http://feetonhorizon.blogspot.com/2010/09/zmierzch-johan-theorin.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Siemka

    Pierwszy raz tu zajrzałem i pomysł mi się podoba, zgłaszam się, tylko o jaki stos tutaj chodzi?

    Pozdrawiam
    Mateusz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Matt chodzi o Twój stos książek do przeczytania. Losowanie za chwilę więc prosze o podanie ilości książek.

    OdpowiedzUsuń