wtorek, 30 listopada 2010

Statystyka listopad 2010

Przeczytane książki: 7 i czasopisma
Ilość stron: 1500

Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 1
Książki w ramach wyzwania nagrody literackie: 1
Książki w ramach wyzwania peryferyjnego: 0

Najlepsza książka: "Ja jestem Halderd" Elżbiety Cherezińskiej i "Nasza klasa" Tadeusza Słobodzianka

Ilość książek w stosie: 95
Ubyło: 7
Przybyło: 17 (z Tauschticketu, podaja, własne zakupy)

W tym miesiącu śledziłam na kilku blogach dyskusje dotyczące egzemplarzy recenzenckich. Stałam na stanowisku, iż nie widzę potrzeby oznaczania recenzowanych książek jako pochodzących od wydawnictwa, skoro mam specjalną zakładkę z wypisanymi wydawnictwami. Zauważyłam jednak, że zdarza mi się recenzować książki tych wydawnictw, które sama kupiłam. Tak więc powstała nowa etykieta, by uniknąć ewentualnych nieporozumień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz