czwartek, 31 marca 2011

Statystyka marzec 2011

Przeczytane książki: 6
Ilość stron: 1447

Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 0
Książki w ramach wyzwania reporterskiego: 1
Książki w ramach wyzwania japońskiego: 1
Książki w ramach wyzwania od zmierzchu do świtu: 0
Książki w ramach wyzwania nagrody literackie: 0
Książki w ramach wyzwania peryferyjnego: 0
Książki w ramach wyzwania Haruki Murakami: 0
Książki w ramach wyzwania Bracie, siostro, rodzino: 2
Książki w ramach wyzwania koło barw: 0

Najlepsza książka: "Oczyszczenie" Sofi Oksanen

Ilość książek w stosie: 116

Ilość strona bardzo podobna jak w poprzednich miesiącach. Udało mi się przeczytać kilka książek ze stosu, wprawdzie dość świeżych, ale zawsze. Może w stosikowym losowaniu trafi się coś starszego:) Pod koniec miesiąca przeczytałam dwie bardzo cienkie książki, byłam trochę zmęczona długimi lekturami, a te dwie pozycje już od dawna stały na półce, a i ilość książek w stosie szybciutko się zmniejszyła:)

Opublikowałam nieco więcej recenzji książek dla dzieci - mam nadzieję, że taki stosunek recenzji literatury dla dorosłych i dla dzieci nie zakłóca przejrzystości blogu.

3 komentarze:

  1. Całkiem ładnie Ci to poszło w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sądziłem, że z moimi 30 książkami w "kolejkowni" mam problem :) Jakim cudem koleżanka tak się "zapuściła"? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nałogowcu wymieniam, kupuję, pożyczam...

    OdpowiedzUsuń