wtorek, 24 kwietnia 2012

Stosikowe losowanie 5/12

Zapraszam do zgłaszania się do rundy majowej. Pary rozlosuję 1 maja, a na przeczytanie książki mamy czas do końca miesiąca.



Dla przypomnienia zasady:

1. Celem zabawy jest zmniejszenie liczby książek w stosie.
2. Uczestnicy dobierani są losowo w pary i wybierają numer książki dla partnera.
3. Wylosowaną książkę należe przeczytać do końca miesiąca.
4. Mile widziana recenzja, do której link należy zamieścić na moim blogu.
5. Podsumowanie losowania wraz z linkami znajduje się w zakładkach u góry strony.
6. Jeśli wylosowana książka jest kolejną częścią cyklu, można zacząć czytanie od pierwszego tomu.

Serdecznie zapraszam do zabawy i czekam na zgłoszenia wraz z podaną liczbą książek w stosie.

13 komentarzy:

  1. Ilosc ksiazek- 140. Poniewza za tydzien jestem na majowym urlopie ceduje na Ciebie Aniu wybor numeru ksiazki dla mojej pary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może lepiej od razu tutaj podaj numerek. Na kogo wypadnie, na tego bęc :)

      Usuń
  2. Recenzja marcowa się pisze:) W stosie niezmiennie 400.

    OdpowiedzUsuń
  3. W stosie 100 książek. Podobnie jak karto-flana bede na urlopie bez dostępu do neta- więc proszę o wylosowanie za mie numerka:P

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w stosie troszkę luźniej - 34 pozycje. Recenzja kwietniowa http://guciamal.blogspot.com/2012/04/milionerzy-stanisawa-fleszerowa-muskat.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Link do recenzji z marca: http://omoimczytaniu.blox.pl/2012/04/Stanislaw-Dygat-Jezioro-Bodenskie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ka kwietniowej książki nie skończyłam, więc opuszczam Was na maj. Wrócę w losowaniu czerwcowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, ja!

    W stosie hmmm 200 książek? No niech będzie, że tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się, powiedzmy, że książek 185.

      Usuń
  8. jestem i ja :) kwietniowa już przeczytana, ale recenzja jest gdzieś tak trzecia w kolejce, a mnie na razie wena opuściła ;)))

    Książek - 141.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marcowa zaległość: http://zacofany-w-lekturze.blogspot.com/2012/04/kiepskie-wiesci.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10:43 PM

    momarta
    zgłaszam się, choć kwietniowa dopiero w połowie. Po doliczeniu kolejnej półki w stosie aktualnie 70.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzutem na taśmę zapisuję się i ja - w stosie 43 książki :)

    OdpowiedzUsuń