sobota, 1 września 2012

Statystyka sierpień 2012


Przeczytane książki: 3 

Ilość stron: 954

Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 0
Książki w ramach wyzwania reporterskiego: 1
Książki w ramach wyzwania nagrody literackie: 0
Książki w ramach wyzwania peryferyjnego: 1
Książki w ramach wyzwania azjatyckiego: 1

Najlepsza książka: "The Girl in the Picture" Denise Chong
Ilość książek w stosie: 185

Mało książek czytam. Mimo to jestem zadowolona, bo już za kilka dni przestanie istnieć mój ogromny stos Dużych Formatów i Wysokich Obcasów. Składałam czasopisma już półtora roku i wreszcie, z wielką przyjemnością zresztą, kończę ich czytanie. A potem oczywiście wracam do książek!

6 komentarzy:

  1. Podziwiam samozaparcie. Ja zbieram je od jakiegoś czasu w formie elektronicznej, ale nie udaje mi się ich czytać regularnie, mimo obietnic, że będę zaglądać co tydzień. Może naprawdę trzeba tak zrobić jak Ty - wszystko naraz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko na kindlu? Widziałam tę prenumeratę, ale zrozumiałam, ze to jest prenumareata całej GW z dodatkami? Ja bym chciała tylko DF. Ja zazwyczaj czytam w miarę regularnie ale miałam dużo zobowiązań czytelniczych i jakoś tak się uskładały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja mam problem z regularnym czytanie prasy... Książki jakoś bardziej mnie wciągają :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam, jedyny wyjątek to właśnie DF i WO.

      Usuń
  4. Demismo ja staram się, przynajmniej w necie.

    OdpowiedzUsuń