sobota, 2 lutego 2013

Wyzwanie reporterskie - podsumowanie



W zeszłym roku udało mi się zrealizować mój plan w ramach wyzwania reporterskiego. Z nawiązką nawet.
Przeczytałam w sumie 14 książek, z czego 10 zrecenzowałam tutaj na blogu, a 4 dla Archipelagu:

"Autoportret reportera" Ryszard Kapuściński
"Laska nebeská" Mariusz Szczygieł
"Kambodża" Martyna Wojciechowska
"Wyspa klucz" Małgorzata Szejnert
"Lalki w ogniu" Paulina Wilk
"Droga 66" Dorota Warakomska
"Mythos Mekong" Rüdiger Siebert
"Uchodźcy z Korei Północnej. Relacje świadków" Juliette Morillot, Dorian Malovic
"Bambus lässt sich nicht brechen" Rüdiger Siebert
"Das Mädchen hinterm Foto" Denise Chong

"Mulat w pegeerze" Krzysztof Tomasik
"Dalej od Buenos" Stefan Czerniecki
"Campa w sakwach" Piotr Strzeżysz
"Majowie - Reaktywacja" Radosław Fiedler

W wyzwaniu już nie będę brała udziału, bo wygląda na to, że umarło. Jestem jedną z nielicznych osób, która jeszcze publikuje na wyznaniowym blogu.
Ale to nic, mam ochotę na nowe wyzwania:) Na razie kończę jeszcze azjatyckie i naturalnie nie zamierzam przestać kontynuowania moich wyzwań bezterminowych (noblistów, peryferii i nagród literackich) ale jak tylko uda mi się zarwać jakąś noc i ukończyć przygotowania zaproszę was do nowego wyzwania:)


4 komentarze:

  1. Ludzie na pewno czytają, tylko w pewnym momencie zapomina człowiek publikować.
    Odnośnie nowego wyzwania- Zola, czy jakiś inny pomysl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę ale założycielka wyzwania też mało o bloga dba.
      Zola nadal w planach, mam nowy pomysł:)

      Usuń
  2. Poruszyłaś ważną sprawę związaną z wyzwaniami. Matka-założycielka musi o niego dbać i być obecna. To nie sztuka wymyślić wyzwanie, ważne jest przygotowanie merytoryczne do wyzwania. Wydaje mi się, że termin trwania jest też ważny, bo można przecież potem kontynuować, wyznaczając kolejną turę tego samego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i właśnie druga tura została wyznaczona ale potem jakoś na blogu ucichło. Reportaże nadal czytam ale niekoniecznie muszę to robic w ramach wyzwania.

      Usuń