wtorek, 5 marca 2013

Statystyka luty 2013

Przeczytane książki: 6

Ilość stron: 2565

Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 0
Książki w ramach wyzwania nagrody literackie: 0
Książki w ramach wyzwania peryferyjnego: 0
Książki w ramach wyzwania azjatyckiego: 2

Przeczytane tytuły: 

"Die Päpstin" Donna W Cross
"Cesarzowa" Pearl S. Buck
"Kasia z Heilbronnu" Heinrich von Kleist
"Das Washington-Dekret" Jussi Adler-Olsen
"Die Kinder der Killing Fields" Erich Follath
"Hummeldumm" Tommy Jaud

Najlepsza książka: "Die Kinder der Killing Fields"

Ilość książek w stosie: 184

Statystyka wygląda tak dobrze tylko dzięki audiobookom. Mój czas skurczył się tak bardzo, że bloga prowadzę kosztem snu, bo o odpoczynku nawet nie mam kiedy pomyśleć. Stanie w berlińskich korkach jednak dość dobrze nastraja do słuchania książek, więc po długiej przerwie znowu zaczęłam w ten sposób czytać książki.

Przypominam, że Przeczytałam książkę ma teraz swoją stronę na fejsbuku, zachęcam do polubienia mnie!

1 marca ruszyło nowe wyzwanie, które dotychczas nie cieszy się zbytnią popularnością:( Dlatego ponownie zapraszam was do poznawania ze mną literatury Ameryki Południowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz