niedziela, 1 lutego 2015

Statystyka styczeń 2015

Przeczytane książki: 9

Ilość stron: 3397

Książki w ramach wyzwania projekt nobliści: 0
Książki w ramach wyzwania południowoamerykańskiego: 0
Książki w ramach wyzwania Czytamy Zolę: 0


Najlepsza książka: nie jestem w stanie wybrać najlepszej książki. To miesiąc niemal samych dobrych pozycji! Nowy rok rozpoczął się dla mnie świetnie. Nie tylko ciekawe, wartościowe książki, ale także ilościowo ruszyłam pełną parą. Nie zamieściłam jedynie recenzji czwartego tomu o Harry'm Potterze - o tej książce napisano już chyba wszystko, a ja czytałam ją ponownie wraz z córką.

Ilość książek w stosie: 112

2 komentarze:

  1. Jeżeli jest w przeczytanych książkach dowolny tom Pottera, to właśnie on jest najprawdopodobniej najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest, ale w tym zestawie książek jednak nie:)

      Usuń