poniedziałek, 1 lutego 2016

Stosikowe losowanie 2/16 - pary

Guciamal wybiera numer książki dla Maniiczytania (w stosie 7 książek) - 3
Maniaczytania wybiera numer książki dla Anny (w stosie 231 książek) - 6
Anna wybiera numer książki dla Niekoniecznie papierowej (w stosie 80 książek) - 11
Niekoniecznie papierowa wybiera numer książki dla Marianny (w stosie 562 książki) - 316
Marianna wybiera numer książki dla ZwL (w stosie 880 książek) - 64
ZwL wybiera numer książki dla Gucimal (w stosie 107 książek) - 39
Anna wybiera numer książki dla Karto_flanej (w stosie 110 książek) - 66

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale bylas szybka! Trafilo na "Prawde" Riikki Pulkkinen.

      Usuń
    2. bo się nie mogłam doczekać :)

      Usuń
  2. Dla ZwL numer 64... Cóż to będzie tym razem?? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale to się okaże wieczorem, jak wrócę do domu :)

      Usuń
    2. "Zrób sobie raj" Szczygła.

      Usuń
    3. Ooo, to fajnie, mnie się bardzo podobała :-)

      Usuń
  3. Dla Maniiczytania trójeczka. U mnie trafiło na Marie jego życia B.Wachowicz. Ciekawa jestem, jak mi pójdzie bo miałam już jedno nieudane podejście (nie wiem, czemu bo Czas Nasturcji bardzo mi podpasował).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, bo po przesunięciu pozycji na liście i tak trafiło na kolejną Anię - tym razem z Avonlea! :)

      Usuń
    2. Na wspomnienie Ani uśmiecha mi się buzia:)

      Usuń
  4. A ja się zapisałam i nie ma mnie w losowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniej cię przepraszam, faktycznie na biurku przeoczyłam los z Tobą, dalej sobie pod książkami leży :( Już ci wybrałam książkę. A przy okazji mogłabyś mi podesłać Twój adres mailowy, bo zapodziałam, a chciałam cię dołączyć do przypomnień.

      Usuń
    2. karto_flana@gazeta.pl A wylosowałaś Aniu "Dziwny przypadek psa nocną porą". Dziękuję :)

      Usuń
  5. A ja wciąż umieram z ciekawości, co mi się trafi... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marianno, bardzo przepraszam za spóźnienie! Dla Ciebie wirtualna kula wylosowała numer 316.

      Usuń
    2. Nie ma problemu! :-) Padło na "Łuk triumfalny" Remarque'a, dzięki!

      Usuń
    3. Bardzo lubię Remarque'a. Jestem ciekawa Twoich wrażeń. U mnie nr 11 to "Frankenstein". Cieszę się, bo miałam ochotę na książkę napisaną przez kobietę. :)

      Usuń